Vanliga frågor

Köpta lektioner och paket är giltiga i 2 år.

Teoripaketet med digitalt läromedel är giltigt och kan användas fram till att eleven blivit godkänd på både teoretiska och praktiska provet.

Förskottsbetalning gäller och rabatterade och paket priser gäller endast vid betalning av hela paket.

Avbokning måste ske dagen innan lektion senast 13.00. För helglektioner gäller avbokning senast kl 13.00 på fredagen.  Halva kostnaden debiteras annars. Avbokning kan ske på receptionen eller till 0706600084 genom samtal och sms.

Vid bokning av körprov via trafikskolan ska en utbildningskontroll ske, där elev ska kunna köra självständigt i 45 minuter. Elev ska också kunna visa tillräckliga teoretiska kunskaper. Antigen genom ett teoripaket som skolan erbjuder, där resultat och framsteg kan följas av lärare. Alternativt ett godkänt teoretiskt prov.  Det går att boka prov själv via trafikverkets telefontjänst eller hemsida.