Personal

På Adams Trafiskola är vår utgångspunkt att kunna ge våra kunder den bästa upplevelsen. I vår service ingår kompletta körkortslösningar för dig som planerar att ta ditt körkort i Landskrona, Helsingborg eller närområden för personbil, taxilegitimation eller truckfordon. Vi anpassar oss specifikt utifrån varje kunds önskemål, så att du vid din första kontakt med oss ska känna att vi är trafikskolan för dig. Vi har nära till alla övningsområden och körprov.

Bilar & Miljö

På Adams Trafikskola lägger vi stor vikt på att vara miljömedvetna och har därför valt att använda bränslesnåla Volvo V60 samt Volvo XC40-bilar för våra körlektioner, samma bilmodeller som Trafikverket använder vid körprov. Om du bokar ett privat körprov kommer du att känna igen provbilen och vara bekväm med den.

För de som önskar ta körkort med automatväxlad bil har vi självklart dessa tillgängliga. Det är viktigt att notera att vid automatväxlat körkort är det en villkorad begränsning som innebär att du endast får köra automatväxlade bilar.

Prisvärda

För de flesta är körkortsutbildningen en betydande investering både i tid och pengar. Därför strävar vi på Adams Trafikskola efter att göra din väg mot körkortet så enkel och kostnadseffektiv som möjligt.

Besök

Vi välkomnar frågor via sättet du föredrar, inklusive Facebook, SMS, e-post, telefon eller personliga möten på vårt kontor. Adams Trafikskola har ett centralt läge i Landskrona och vi har lika stor erfarenhet av att utbilda i både Landskrona och Helsingborg. Vi erbjuder körlektioner utan någon skillnad på båda orterna.